اقدام خیر کرمانی در پیشگری از ویروس کرونا

به گزارش مجله آزمون اول، نویسنده کرمانی کتاب های یکصد جلدی مهتاب و کرم شب تاب گفت: به منظور خیر فرهنگی، کتاب های الکترونیک مهتاب و کرم شب تاب به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده می گردد.

اقدام خیر کرمانی در پیشگری از ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار از بتول غفاری نویسنده کتاب های یکصد جلدی مهتاب و کرم شب تاب گفت: نظر به اینکه بیماری کرونا شرایط جدیدی در کشور ایجاد نموده و اولویت نخست، فرهنگ سازی در مورد ماندن مردم در خانه است، در این شرایط خاص، بیشترین دغدغه خانواده ها، متنوع کردن اوقات برای بچه ها و نوجوانان است و در این راستا و در راستای خیر فرهنگی، کتاب های الکترونیک یکصد جلدی مهتاب و کرم شب تاب به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده می گردد.

او اضافه کرد: کتاب های الکترونیک مهتاب و کرم شب تاب را می توان در نشانی الکترونیک https://WWW.mahtab- shabtab.com به شکل رایگان تماشا کرد، ورق زد، دانلود کرد و با صدای نویسنده داستان و تحلیل داستان را گوش داد.

نویسنده کتاب های یکصد جلدی مهتاب و کرم شب تاب بیان نمود: در انتها تعطیلات به بازدیدکنندگان کتاب های الکترونیک مهتاب و کرم شب تاب به قید قرعه، باکس پنج تایی و 10تاییاز این مجموعه کتاب ها جایزه داده می گردد.

غفاری توضیح داد: کتاب های مهتاب و کرم شب تاب به صورت رایگان در اختیار مراکز آموزشی قرار گرفته و اکنون بیش از یک سال است که تحلیل داستان های این مجموعه کتاب هفته ای 2 بار از رادیو کرمان، برنامه کریمان و ادیبان پخش می گردد.

او گفت: نشانی شبکه های اجتماعی مهتاب و کرم شب تاب به توضیح ذیل است:

WWW.mahtab-shabtab.com

https://t.me/Mahtab-shabtab

https://www.instagram.com/mahtab-shabtab/?hl=en

مجموعه کتاب مهتاب و کرم شب تاب با هدف آموزش مهارت های زندگی و اخلاقی به بچه ها و نوجوانان نوشته شده است و از سوی دیگر مدافع و حامی بچه ها از گزند های جامعه است.

انتهای پیغام /س

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8368

به "اقدام خیر کرمانی در پیشگری از ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام خیر کرمانی در پیشگری از ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید