امکان مجدد ثبت نام برای داوطلبان کنکور سراسری 99

به گزارش مجله آزمون اول، مهلت مجدد ثبت نام و امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات برای داوطلبان کنکور سراسری سال 1399 فراهم شد.

امکان مجدد ثبت نام برای داوطلبان کنکور سراسری 99

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران گفت: به دنبال اطلاعیه 16 اردیبهشت ماه 99 مبنی بر اعلام تاریخ جدید برگزاری کنکور سراسری سال 1399 (در روزهای 30 و 31 مردادماه 99)، تسهیلاتی برای داوطلبان در نظر گرفته شد.

وی اضافه نمود: کنکور سراسری سال 99 به منظور پذیرش دانشجو در رشته های با آزمون در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیغام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی و همچنین رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

وی گفت: امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان ثبت نام نماینده در کنکور سراسری سال 1399 و همچنین مهلت جدید ثبت نام آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر پیروز به ثبت نام نشده اند، فراهم شد.

زرین آمیزی اعلام نمود: مقرر شد تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات افرادی که قبلاً در مراحل قبلی (16 تا 27 دی ماه 98، 12 تا 15 اسفند) در کنکور سراسری سال 99 ثبت نام نموده اند ایجاد گردد. اطلاعات ثبت نامی داوطلبان از روز یکشنبه 28 اردیبهشت تا چهارشنبه 31 اردیبهشت در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و این داوطلبان، می توانند در مهلت معین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت نامی خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

وی گفت: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر پیروز به ثبت نام در آزمون نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده که این دسته از داوطلبان در بازه زمانی یکشنبه 28 اردیبهشت تا چهارشنبه 31 اردیبهشت پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام بتوانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

کنکور سراسری سال 1399 در روزهای 30 و 31 مردادماه 99 برگزار می گردد.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11214

به "امکان مجدد ثبت نام برای داوطلبان کنکور سراسری 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان مجدد ثبت نام برای داوطلبان کنکور سراسری 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید