اینسینیه: مسی بهترین بازیکن دنیا است اما مارادونا برای ما مقدس است، نیازی نیست از بارسلونا بترسیم

به گزارش مجله آزمون اول، کاپیتان تیم فوتبال ناپولی ضمن تمجید از فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تأکید کرد شاگردان جنارو گتوسو در بازی فردای دو تیم به دنبال کسب نتیجه مطلوب خواهند بود.

اینسینیه: مسی بهترین بازیکن دنیا است اما مارادونا برای ما مقدس است، نیازی نیست از بارسلونا بترسیم

به گزارش خبرنگاران، لورنزو اینسینیه در آستانه ملاقات فردا شب (سه شنبه) ناپولی - بارسلونا در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما مقابل تیمی فوق العاده بازی می کنیم، به همین خاطر باید به بهترین شکل ممکن خودمان را آماده کنیم. بارسلونا تنها مسی نیست و این تیم بازیکنان بزرگ دیگری هم دارد، به همین خاطر باید بهترین عملکردمان را برای مهار کردن آنها و ارائه بهترین عملکرد ممکن به کار بگیریم.

وی اضافه کرد: این بازی چالشی متفاوت از بازی های لیگ است. ما باید بازی هایی را که در لیگ قهرمانان انجام می دهیم، در سری A هم به نمایش بگذاریم. ما در اروپا مقابل لیورپول به پیروزی رسیده ایم، اما در سری A مقابل تیم های کوچک تر امتیاز از دست می دهیم. به هرحال احتیاج به داشتن رویکردی مناسب داریم، در غیر این صورت کار برای مان سخت خواهد شد.

کاپیتان تیم فوتبال ناپولی توضیح داد: به نظرم ما باید بازی فوق العاده ای در فاز هجومی و دفاعی در هر دو بازی رفت و برگشت به نمایش بگذاریم. باید تمرکز لازم به خصوص در بازی برگشت را داشته باشیم. این جدالی جذاب است و از دستورالعمل سرمربی تیم مان پیروی خواهیم کرد. باید ذهنیت درستی داشته باشیم. امیداواریم بتوانیم مقابل بارسلونا گلزنی کنیم و در کنارش گل نخوریم.

اینسینیه همچنین درباره فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا که برای اولین بار به استادیوم سن پائولو خواهد آمد، گفت: مسی بهترین بازیکن دنیا است. نمی خواهم او را با مارادونا مقایسه کنم. دیه گو همه چیز است و ما نمی خواهیم آنها را با هم مقایسه کنم. مارادونا برای ما مقدس است. لیونل هم در حال حاضر بهترین بازیکن دنیا است.

وی در ادامه اظهار داشت: احتیاجی نیست از بارسلونا بترسیم و فردا می توانیم به نتیجه دلخواه برسیم. باید کوشش مان را بکنیم، حتی با وجود اینکه می دانیم مقابل یکسری قهرمان بازی خواهیم کرد. ما از لیورپول یک برد و یک تساوی گرفتیم و می توانیم فردا شب هم بازی فوق العاده ای ارائه کنیم و به نتیجه خوبی هم برسیم.

مهاجم ناپولی همچنین درباره اینکه آیا پیش از این فرصت پیوستن به بارسلونا را داشته است، گفت: من هرگز به امضای قرارداد با بارسلونا نزدیک نبوده ام، در واقع هرگز چنین فرصتی نصیبم نشده است. دیگر چیزی برای گفتن در این مورد ندارم.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 7025

به "اینسینیه: مسی بهترین بازیکن دنیا است اما مارادونا برای ما مقدس است، نیازی نیست از بارسلونا بترسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینسینیه: مسی بهترین بازیکن دنیا است اما مارادونا برای ما مقدس است، نیازی نیست از بارسلونا بترسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید