اینفانتینو: جام جهانی 2022 فراموش نشدنی خواهد شد

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال شرایط آمادگی قطر برای میزبانی جام جهانی 2022 قطر را بسیار امیدوار کننده توصیف کرد.

اینفانتینو: جام جهانی 2022 فراموش نشدنی خواهد شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از الوطن، جام دنیای 2022 به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.

باوجود اینکه دو سال دیگر تا شروع این رقابت عظیم باقی مانده است اما قطر به خوبی آماده میزبانی شده است و تا حدود زیادی همه استادیوم های میزبان آماده شده اند که همین ستایش اینفانتینو را به دنبال داشت.

رئیس فیفا گفت: باید قبل از هر چیز از شیخ تمیم بن حمد، امیر قطر تشکر ویژه داشته باشم. من اطمینان دارم که جام دنیای قطر فراموش نشدنی خواهد شد. ما میراثی پایدار را به جا خواهیم گذاشت.

او ادامه داد: قطر در ساخت استادیوم های جام دنیای پیشرفت ملموسی داشته است و توانست به شرایط حقوقی و معیشتی کارگران هم سر و سامان دهد همچنانکه میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا تمرین بسیار خوبی برای قطر در این شرایط سخت و ویژه است.

اینفانتینو در خاتمه گفت: من در هفته های اخیر بارها به قطر سفر نموده ام و آمادگی بالای این کشور را از نزدیک دیده ام. اطمینان دارم که جام دنیای قطر در شرایط بسیار خوب برگزار خواهد شد. طرفداران در سراسر دنیا این فرصت را دارند که شاهد یکی از بهترین جام دنیای ها باشند.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 18776

به "اینفانتینو: جام جهانی 2022 فراموش نشدنی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفانتینو: جام جهانی 2022 فراموش نشدنی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید