بارش های تازه از بعد از ظهر جمعه ، باران در هفته دوم نوروز ادامه دارد

به گزارش مجله آزمون اول، مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر جمعه 8 فروردین سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود و موجب بارش در غرب، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد شد.

بارش های تازه از بعد از ظهر جمعه ، باران در هفته دوم نوروز ادامه دارد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، صادق ضیائیان در تشریح آخرین شرایط جوی کشور گفت: طبق پیش بینی نقشه های همدیدی و آینده نگری در سه روز آینده بارش پراکنده در نوار غربی کشور، زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات البرز مرکزی، بخش های از مرکز کشور و بخش هایی از کرمان و یزد خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: فردا 7 فروردین با تقویت سامانه بارشی در دامنه های زاگرس، بارش در مناطقی که ذکر شد، به همان صورت پراکنده ادامه دارد که شدت بارش ها در شمال فارس و جنوب کرمان است.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر جمعه 8 فروردین سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می شود و موجب بارش در غرب کشور، شمال غرب، جنوب غرب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد شد.

ضیائیان اضافه کرد: روز شنبه 9 فروردین این سامانه بارشی تقویت شده و در اغلب مناطق غرب کشور موجب بارش باران و وزش باد نسبتاً شدید خواهد شد، ضمن آنکه بارش برف در ارتفاعات این مناطق پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: روز یکشنبه 10 فروردین در شمال غرب و غرب کشور بارش ها تضعیف می شود و این سامانه به سمت شرق حرکت می کند و در شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه 10 فروردین شدت بارش ها در استان های فارس، چهارمحال و بختیاری، کرمان و شرق خوزستان خواهد بود.

ضیائیان اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 26 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد، اردبیل با کمینه دمای یک درجه بالای صفر و همدان با کمینه دمای صفر درجه سردترین مراکز استان خواهد بود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح شرایط جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا پنج شنبه نیمه ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی می شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 15 و 6 درجه خواهد بود.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8851

به "بارش های تازه از بعد از ظهر جمعه ، باران در هفته دوم نوروز ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش های تازه از بعد از ظهر جمعه ، باران در هفته دوم نوروز ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید