بازدید مدیرکل سازمان بازرسی کشور از امکانات پرسپولیس

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، مسعود طاهری جعفری مدیرکل سازمان بازرسی کل کشور در امور ورزش و جوانان به همراه دو تن از همکارانش روز گذشته به آنالیز امکانات و فعالیت ها در باشگاه پرسپولیس پرداختند و با جعفر سمیعی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه ملاقات و گفت وگو داشتند.

بازدید مدیرکل سازمان بازرسی کشور از امکانات پرسپولیس

طاهری جعفری در ابتدا راهی استادیوم درفشی فر شد و بازدید کاملی از تأسیسات و امکانات این مجموعه داشت. در این قرار بازدید، سمیعی به همراه ابراهیم شکوری، شرحات کاملی در خصوص شرایط استادیوم درفشی فر ارائه کردند. این مجموعه در اختیار پیمانکار نهاده شده و تغییرات زیادی در شرایط فیزیکی و امکاناتش ایجاد شده است.

مدیرکل سازمان بازرسی کل کشور در امور ورزش و جوانان سپس راهی دفتر باشگاه شد. در ادامه جلسه، موارد مربوط به فصل آینده مورد آنالیز نهاده شد و از سوی شکوری، طراحی نرم افزار ویژه برای مدیریت تیم های پایه معرفی گردید. همچنین به صورت کلی در خصوص اینکه باشگاه با چه شرایط مالی در اختیار تیم جدید مدیریت نهاده شده بود، بحث شد.

سمیعی در خصوص بدهی ها، درآمدها و منابع درآمدزایی به صحبت پرداخت و طاهری جعفری نیز تاکید داشت همه اقدامات باشگاه باید مثل همین ماه ها بر اساس قانون باشد و قوانین مربوط به شرکت های دولتی در مدیریت باشگاه رعایت گردد. مدیرکل سازمان بازرسی کل کشور در امور ورزش از اینکه مدیریت باشگاه، صرف و صلاح بیت المال را برای هر امری در نظر می گیرد، تقدیر و تشکر کرد.

در بخش دیگری از این جلسه، ایمان حسین پور شرفشاد معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس به شرح پفراینده های قضائی در زمان مدیریت فعلی پرداخت.

طاهری جعفری همچنین از سمیعی درخواست کرد اقدامات مدیریتی باشگاه پرسپولیس به شکلی پیش برود که به نوعی، ریل گذاری برای مدیران بعدی باشد تا آنها هم بتوانند همین فرایند را در باشگاه پرسپولیس ادامه دهند.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 25729

به "بازدید مدیرکل سازمان بازرسی کشور از امکانات پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرکل سازمان بازرسی کشور از امکانات پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید