با شماری از معروف ترین غذاهای اوکیناوا آشنا شویم

به گزارش مجله آزمون اول، غذاهای اصیل ژاپنی، سوشی و رامن بیشتر در جزیره اوکیناوا وجود دارند. با ما در مقاله معروف ترین غذاهای اوکیناوا همراه شوید تا شما را با بهترین غذاهای اوکیناوا آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با غذاهای معروف اوکیناوا و حتی چشیدن طعمشان برایتان جذاب خواهد بود.

با شماری از معروف ترین غذاهای اوکیناوا آشنا شویم

فهرست مطالب

یخ خرد شده (Shaved ice)اکیناوان سوباشنسوکوهابوشوگویا چانپرونوشیدنی خوش طعمآمیبودوایرابو-جیروستا آنداگی

یخ خرد شده (Shaved ice)

کرمی شبیه شیر غلیظ شده شیرین با انواع میوه ها مانند آناناس در انبوهی از یخ خرد شده! حبوبات قرمز شیرین همراه با سیب زمینی شیرین ارغوانی نیز یک انتخاب شگفت انگیز محبوب است. انبه ها در تابستان فوق العاده شیرین هستند بنابراین، اگر اتفاق بیفتد که در آن موقع اوکیناوا باشید، می توانید این مورد از معروف ترین غذاهای اوکیناوا را امتحان نمایید.

اکیناوان سوبا

اکیناوان سوبا اساسا ترکیبی از رشته فرنگی رامن بوه و نودلهای ضخیمی را که از گندم ساخته شده، در کاسه سنتی رشته فرنگی خواهید یافت.

شنسوکو

شنسوکو کلوچه بسیار نرم قابل مقایسه با پکن سندیس (Pecan Sandies) است. اگر شما به پارک تفریحی با تم میوه آناناس رفتید، یک جعبه از کوکی های آناناسی شنسوکو که یکی از غذاهای معروف اوکیناوا هست را انتخاب کنید.

هابوشو

هابوشو نوشیدنی خوش طعمی است که با اضافه شدن نیش مار واقعی ساخته شد. ظاهر زردرنگ هابوشو بدلیل اضافه کردن گیاهان و عسل هست.

گویا چانپرو

در این مخلوط سرخ شده حتی از کنسرو گوشت کوبیده نیز استفاده می شود که نفوذ آمریکایی ها را نشان می دهد. گویا لیموی تلخ شبیه خیارشور ناصاف بوده که به تنهایی بسیار بدمزه است اما، اوکیناوایی ها یاد گرفته اند که چگونه از این مواد سالم در بسیاری از غذاهای اصلی استفاده نمایند. این مورد از بهترین غذاهای اوکیناوا ترکیبی از طالبی، تخم مرغ، پنیر سویا، دیگر سبزیجات تازه هست.

نوشیدنی خوش طعم

ساخت این مورد از اجزای تشکیل دهنده یکی از غذاهای معروف اوکیناوا به سال 1950 برمی شود. 60 درصد از فروش نوشیدنی اختصاص به اریون دارد و منبع آب اریون از چشمه طبیعی در کوهستانهاست.

آمیبودو

انتظار نداشته باشید این دانه های سبز طعم میوه داشته باشند. آنها گونه هایی از جلبک های دریایی بوده که طعم جلبک دریایی می دهند. ذهن خود را برای مزه نمک دریایی آماده کنید و ممکن است به آنها معتاد شوید. آنها را بطور تازه از مغازه، فروشگاه یا رستوران ها بخرید.

ایرابو-جیرو

ایرابو-جیرو به سوپ مار دریایی نیز مشهور هست. این مورد از بهترین غذاهای اوکیناوا حاوی حبوبات و سبزیجات پخته و مار سمی دودی شده است.

ستا آنداگی

مواد تشکیل دهنده ستا آنداگی بسیار ساده بوده و اقلامی مانند آرد، تخم مرغ و شکر هستند که درون روغن داغ سرخ می شوند.

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: همگردی
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17874

به "با شماری از معروف ترین غذاهای اوکیناوا آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شماری از معروف ترین غذاهای اوکیناوا آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید