تجمعات انتخاباتی ترامپ ادامه خواهد یافت

به گزارش مجله آزمون اول، ستاد انتخاباتی ترامپ میخواهد حتی پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هم به تجمعات و برنامه های تبلیغاتی و انتخاباتی ادامه دهد.

تجمعات انتخاباتی ترامپ ادامه خواهد یافت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از واشنگتن تایمز، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ میخواهد به عنوان بخشی از راهبردش در اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 ، برنامه های شبه تبلیغاتی و انتخاباتی اش را ادامه دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، یک مقام دولت ترامپ در این باره گفت: ترامپ میخواهد برنامه های تبلیغاتی و شبه انتخاباتی اش را به عنوان بخشی از راهبرد قانونی برای اعتراض به نتایج انتخابات ادامه دهد.

وبگاه اکسیوس نخستین بار جزئیات مربوط به راهبرد قانونی و حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ را گفت که شامل طرح و برنامه های تیم ترامپ برای بازشماری آرا در ایالت های مهم و کلیدی است.

چند رسانه خبری آمریکایی روز شنبه رسما پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام نموده اند ولی ترامپ حاضر به پذیرش شکست نشده است.

ترامپ اعلام نموده است که در انتخابات تقلب های گسترده ای انجام شده و ده ها هزار رای پستی غیرقانونی علیه وی به صندوق ها ریخته شده است.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 18113

به "تجمعات انتخاباتی ترامپ ادامه خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمعات انتخاباتی ترامپ ادامه خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید