تداوم آلودگی هوا در مراکز شهری و صنعتی همدان

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: طی این هفته، آلودگی هوا مهمترین پدیده هواشناسی و جَوّی استان همدان است.

تداوم آلودگی هوا در مراکز شهری و صنعتی همدان

روح الله زاهدی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این روزها به علت پایداری شرایط جوی و عدم وزش باد، پدیده آلودگی هوا را به ویژه در مراکز شهری و صنعتی استان مشاهده می کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط آلودگی هوا در استان قابل قبول است، توضیح داد: در درجه بندی آلودگی هوا، بهترین حالت هوای پاک و مرحله بعد قابل قبول است بنابراین به صورت کلی پدیده مهمی نیست اما همین شرایط هم برای استان زیاد است.

زاهدی اظهار داشت: به صورت کلی در این هفته آسمان استان صاف و تا قسمتی ابری خواهد بود اما این ابرناکی که امشب و فرداشب مشاهده می گردد، بارشی ندارد، موقتی بوده و تا روز دوشنبه از بین می رود.

این کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با شرایط دما در استان شرح داد: تا روز دوشنبه همچنان ثبات نسبی دما را داریم اما پس از آن دمای هوا 1 یا 2 درجه کاهش پیدا می نماید.

زاهدی در رابطه با تغییرات دما در استان، اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته تغییرات دمای هوای همدان بین منفی 7 تا 8 درجه سلسیوس نوسان بوده و شهرستان همدان با منفی 7 درجه سلسیوس به عنوان سردترین نقطه و نهاوند با 13 درجه سلسیوس به عنوان گرم ترین نقطه استان گزارش شده است.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20457

به "تداوم آلودگی هوا در مراکز شهری و صنعتی همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم آلودگی هوا در مراکز شهری و صنعتی همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید