تشکیل ستاد ویژه برای پیگیری تداوم آموزش های حضوری ، دانشجویان دکتری در اولویت واکسیناسیون کرونا

به گزارش مجله آزمون اول، معاون آموزشی وزارت علوم درباره واکسیناسیون کرونای دانشجویان با توجه به تشکیل ستادی ویژه برای پیگیری تداوم آموزش های حضوری دانشگاه ها توضیح داد.

تشکیل ستاد ویژه برای پیگیری تداوم آموزش های حضوری ، دانشجویان دکتری در اولویت واکسیناسیون کرونا

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در یک برنامه خبری از تشکیل ستاد ویژه ای به منظور پیگیری برقراری آموزش های حضوری در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور خبر داد و گفت: با توجه به اهمیتی که آموزش حضوری دارد و در طول مدت همه گیری بیماری کرونا این مهم دچار تعلیق شده بود؛ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان متولی اصلی امر آموزش عالی در کشور به منظور برقراری مجدد و تداوم آموزش های حضوری، اقدام به تشکیل ستادی ویژه پیگیری این موضوع کرده و مسئولیت هماهنگی برنامه های آن نیز به دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم واگذار شده است.

خاکی صدیق با بیان اینکه این ستاد در همه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز تشکیل می شود، افزود: یکی از مهم ترین برنامه های این ستاد هماهنگی با وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانشجویان، اعضای هیات علمی و همه دانشگاهیان و کارکنان آنهاست که به ترتیب اولویت و در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

وی ادامه داد: البته در این ستاد بحث تفاوت گذاشتن بین دانشگاه ها نیست. درحال حاضر برای واکسیناسیون دانشجویان به مقاطع تحصیلی آن ها فکر می کنیم. البته تعاملی را با دانشگاه ها خواهیم داشت و اولویت های واکسیناسیون دانشجویان را نهایی خواهیم کرد.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در مرحله فعلی این موضوع مطرح است که دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه دانشجویان دکتری تمام دانشگاه ها برای واکسیناسیون کرونا در اولویت هستند و سپس دانشجویان کارشناسی ارشد در اولویت قرار می گیرند.

وی گفت: پس از واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی، دانشجویان کارشناسی به ترتیب سال ورود به دانشگاه، ترم تحصیلی، داشتن درس های عملی و آزمایشگاهی طبیعتا در اولویت قرار خواهند داشت.

وی تاکید کرد که برنامه نهایی موضوع واکسیناسیون دانشجویان ضمن تعامل با دانشگاه ها از سوی این ستاد در آینده اعلام خواهد شد.

آژانس مسافرتی: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله وبلاگ فروش: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 25891

به "تشکیل ستاد ویژه برای پیگیری تداوم آموزش های حضوری ، دانشجویان دکتری در اولویت واکسیناسیون کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل ستاد ویژه برای پیگیری تداوم آموزش های حضوری ، دانشجویان دکتری در اولویت واکسیناسیون کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید