تصمیم گیری برای قیمت بلیت هواپیما در آینده نزدیک، پایانه های مرزی با مدیریت واحد ساماندهی می شوند

به گزارش مجله آزمون اول، اسلامی گفت: تغییر قیمت بلیت هواپیما از اول آبان ماه فعلا متوقف شده تا نتیجه نهایی بعد از آنالیز های بیشتر اعلام گردد.

تصمیم گیری برای قیمت بلیت هواپیما در آینده نزدیک، پایانه های مرزی با مدیریت واحد ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بخش خبری 21 شبکه یک سیما درباره تصمیم امروز ستاد هماهنگی مالی کشور و هماهنگی با گمرک، با بیان اینکه دغدغه اصلی و ضرورت این اقدام این است که تسهیل گری و ساده سازی و روان سازی در حوزه گمرک صورت بگیرد اضافه کرد: فرودگاه ها و بنادر را وزارت راه وشهرسازی مدیریت می نماید، پایانه های مرزی به خاطر مسائل گوناگونی که وجود داشت با یک نابسامانی حداکثری روبرو شده بودند که یک انتظام بخشی و اعمال مدیریت به لحاظ اداری احتیاج داشت.

او ادامه داد: هرکسی وظیفه خود را طبق ضوابط و رویه های قانونی انجام می داد اما موازی کاری و یک بهم ریختگی وجود داشت که طبق دستور رئیس جمهور تمامی این نابسامانی ها با یک انتظام بخشی اصلاح می گردد.

او اظهار کرد: امروز این کار به اصل خودش واگذار شد و همانند فرودگاه ها و بنادر، پایانه های مرزی هم توسط وزارت راه وشهرسازی با مدیریت ارشد اصلاح می گردد.

وزیر راه و شهرسازی بیان نمود: این مدیریت واحد، ساعت های کاری را اصلاح می نماید و از تجربه مدیریت در این بخش ها استفاده خواهد نمود بنابراین اوضاع در این بخش به سامان می رسد و تجار و بازرگانان با مدیریت صحیح می توانند از این بخش استفاده نمایند.

او اضافه کرد: هدف از این نوع تصمیمات تسهیل گری، ساده سازی و روان سازی در حوزه پایانه های مرزی است.

اسلامی همچنین درباره قیمت گذاری بلیت هواپیما ها هم گفت: نفس قیمت گذاری وظیفه دولت نیست و طبق قانون قیمت با عرضه و تقاضا مشخص می گردد.

او ادامه داد: در این شرایط با یک اقدام هیجانی نمی توان قیمت ها را مشخص کرد. سازمان هواپیمایی کشوری باید جلساتی را برگزار کند و ما جمع بندی و نتایج آنالیز ها را ببینیم و به یک نتیجه نهایی برسیم.

اسلامی ادامه داد: آن چیزی که اعلام شده، تغییر قیمت ها در اول آبان ماه فعلا متوقف شده است تا نتیجه نهایی بعد از آنالیز های بیشتر اعلام گردد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ما اگر بخواهیم به صورت هیجانی و بر اساس حباب ارز تصمیم بگیریم واقعا همه چیز متاثر می گردد ولی الان زمان تغییر و تصمیم گیری در این بخش نیست.

او شرح داد: پایانه های مرزی به زودی با مدیریت جدید و رویه های گوناگون ساماندهی می شوند. با ایجاد یک وحدت مدیریتی و هماهنگی یکپارچه و مدیریت ارشد، آن ها را ساماندهی می کنیم . ما به سرعت این کار را آغاز می کنیم و فردی که دارای شایستگی رفتاری و اخلاقی است را برای مدیریت در این حوزه انتخاب خواهیم کرد.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 16878

به "تصمیم گیری برای قیمت بلیت هواپیما در آینده نزدیک، پایانه های مرزی با مدیریت واحد ساماندهی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گیری برای قیمت بلیت هواپیما در آینده نزدیک، پایانه های مرزی با مدیریت واحد ساماندهی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید