تغییر سرمربی تیم فوتبال امید اشتباه بود

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگار مهر، رضا صالحی امیری در حاشیه مراسم سالگرد افتتاح موزه ورزش که امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید، گفت: جامعه ورزش در غم و شادی مردم شریک است، ما نمی توانیم جدا از مصائب کشور باشیم.

تغییر سرمربی تیم فوتبال امید اشتباه بود

وی با بیان اینکه سال گذشته کوشش کردیم از منافع بین المللی خود دفاع کنیم، ادامه داد: 52 سهمیه برای المپیک توکیو گرفتیم. خوشبختانه برای ادامه فعالیت ها ستاد عالی مقابله با کرونا تصمیمات خوبی گرفته است. آنچه که الان برای ما اهمیت دارد سلامت ورزشکاران و در درجه دوم آغاز اردوها است.

رئیس کمیته ملی المپیک یادآور شد: وقتی اردوی آماده سازی تیم ها آغاز گردد، بازهم یک سال زمان داریم تا برای المپیک توکیو آماده شویم.

صالحی امیری با اشاره به ناکامی سال گذشته تیم فوتبال امید در مسابقات انتخابی المپیک گفت: در این تیم با سه چالش روبرو بودیم که تغییر مستمر سرمربی اولین چالش به حساب می آمد. فدراسیون باید در این زمینه تصمیم درستی اتخاذ می کرد اما اینگونه عمل نکرد. عدم همکاری باشگاه ها برای در اختیار گذاشتن بازیکن مورد دیگر بود. ضمن اینکه رقبا چالش سوم به حساب می آمدند؛ رقبایی که سال ها پیش کارشان را آغاز نموده بودند.

وی در خصوص اینکه سوء مدیریت چه تاثیری در این مسئله داشته است، گفت: قضاوتی در این مورد ندارم، از نظر من سه عامل باعث چالش شده اند که به آن اشاره کردم.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11457

به "تغییر سرمربی تیم فوتبال امید اشتباه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر سرمربی تیم فوتبال امید اشتباه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید