خبرنگاران ارائه خدمات مشاوره روانشناختی در پی شیوع کرونا در گیلان

به گزارش مجله آزمون اول، رشت - خبرنگاران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از ارائه مشاوره روانشناختی در پی شیوع ویروس کرونا با حضور نیروهای روانشناخت این استان اطلاع داد.

خبرنگاران ارائه خدمات مشاوره روانشناختی در پی شیوع کرونا در گیلان

دکتر فردین مهرابیان شامگاه آدینه در گفت و گویی تلویزیونی اضافه نمود : با شیوع ویروس کرونا و سرعت و نحوه انتشار آن که پیش بینی می شد موجب اضطراب و نگرانی در بعضی از هموطنان گردد، به همین دلیل با در نظر دریافت ضرورت پاسخگویی عموم مردم سامانه 4030 به درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه فراهم کردن زمینه دسترسی به خدمات سلامت روان یکی از خدمات این سامانه است، گفت: مردم در استان گیلان می توانند پس از تماس با سامانه 4030 و استفاده از کلید 8 از خدمات مشاوره روانشناختی بهره مند شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان خاطر نشان کرد : 40 نفر از کارشناسان سلامت روان این استان برای پاسخگویی به سئوالات روانشناختی فعال هستند.

وی بیان داشت: نیروهای روانشناخت 24 ساعته آماده مشاوره روانشناختی به مردم در تماس با سامانه 4030 و استفاده از کلید 8 هستند.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9233

به "خبرنگاران ارائه خدمات مشاوره روانشناختی در پی شیوع کرونا در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارائه خدمات مشاوره روانشناختی در پی شیوع کرونا در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید