خبرنگاران عضو شورای شهر: ارومیه بدون شهردار اداره می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، ارومیه- خبرنگاران- عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به دستگیری شهردار ارومیه در روز دوشنبه هفته گذشته گفت: این کلانشهر هم اینک شهردار ندارد و این موضوع می تواند در اداره مجموعه مدیریت شهری مشکل ساز باشد.

خبرنگاران عضو شورای شهر: ارومیه بدون شهردار اداره می گردد

محمدرضا علیزاده امامزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در رابطه با چرایی معرفی نکردن سرپرست به جای شهردار ارومیه، گفت: اکثریت شورای شهر احساس می نماید که شهردار به دلیل اینکه در بازداشت موقت است، بازخواهد گشت.

وی با اشاره به مصوبه شورا مبنی بر واگذاری موقت اختیارات شهردار ارومیه به قائم مقام وی، بیان نمود: طبق قانون، شهردار باید طی نامه ای اختیارات خود را به یکی از زیرمجموعه های خود واگذار می کرد که این امر اتفاق نیفتاده است؛ هم اکنون نیز قائم مقام شهرداری ارومیه با وجود مصوبه شورا نمی تواند در مسائل اقتصادی مجموعه مدیریت شهری تصمیم بگیرد و اقدامات وی در حد معاونت شهرسازی خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به بخشی از سخنان یکی از مدیران مجموعه شهرداری ارومیه در نشست روز سه شنبه هفته گذشته شورای اسلامی شهر ارومیه، اضافه کرد: در آن نشست به معرفی سرپرست و برکناری شهردار اشاره شد که اکثریت شورا زیر بار نرفت.

علیزاده امام زاده اضافه کرد: امروز شنبه نیز بعید به نظر می رسد که شورا در برکناری شهردار بازداشت شده ارومیه به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگاران، پس از بازداشت چندین شهردار منطقه و مدیران میانی در مجموعه مدیریت شهری در 2 ماه گذشته، دوشنبه هفته گذشته شهردار ارومیه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

ارومیه بیش از 800 هزار نفر جمعیت و 11 هزار هکتار مساحت دارد.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20854

به "خبرنگاران عضو شورای شهر: ارومیه بدون شهردار اداره می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عضو شورای شهر: ارومیه بدون شهردار اداره می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید