خبرنگاران فرماندار قزوین: جاده سلامت تا ساعت 21 امروز مسدود است

به گزارش مجله آزمون اول، قزوین - خبرنگاران - فرماندار قزوین از مسدود بودن جاده سلامت تا ساعت 21 امروز اطلاع داد و گفت: شهرندان قزوینی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای دقیق محدوددیت های ترافیکی با پلیس همکاری داشته باشند.

خبرنگاران فرماندار قزوین: جاده سلامت تا ساعت 21 امروز مسدود است

محمد شفیعی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط قرمز شهرستان و دستورالعمل ستاد مقابله با ویروس کرونا، تصمیم گرفته شد تا علاوه بر مسدود شدن پنج مبدا ورودی و خروجی قزوین، میدان شورا به سمت جاده سلامت نیز برای حفظ جان شهفرایندان از این ویروس روز آدینه مسدود گردد.

وی ادامه داد: برای مواقع بحرانی و امور پزشکی سه دهیار روستاهای همجوار در این جهت به همراه معاون عمرانی فرمانداری در میدان شورا استقرار یافته اند تا در مواقع بحرانی و خاص دستورهای لازم را برای تردد افرادی که با مشکل روبرو شده اند را صادر نمایند.

شفیعی با اشاره به اعمال محدودیت های تردد و نتیجه آن بر فرایند شیوع بیماری کووید 19، توضیح داد: نتیجه اعمال محدودیت ها را در روزهای آینده می توان مشاهده کرد و هرگونه تصمیم گیری در این را بطه زود است اما با توجه به شرایط پایدار و ادامه شیوع این ویروس به نظر می رسد که فرایند اعمال محدودیت ها و فاصله گذاری اجتماعی باید تداوم پیدا کند تا بتوانیم به شرایط مطلوب برسیم.

به گفته وی، برای صدور مجوز به بیماران محدودیتی وجود ندارد و این افراد به اتفاق همراهان خود جهت مداوا به هر نقطه ای از کشور که بخواهند بفرایند، مجوزهای لازم صادر می گردد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله به کرونا شهرستان قزوین از شهفرایندان خواست تا با توجه به شرایط قرمز این شهرستان، ضمن همکاری با دستگاه های اجرایی برای منع تردد و اعمال محدودیت ها کمال همکاری را با پلیس و نهادهای نظارتی داشته باشند.

وی ادامه داد: اعمال هرگونه محدودیت و منع تردد تنها برای حفظ و سلامتی مردم انجام می گردد و برای موفقیت در این راه بدون شک نیازمند همکاری و همراهی شهفرایندان خواهیو بود.

فرماندار قزوین یادآور شد: امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، توجه به توصیه کادر درمانی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و خودداری از سفرهای غیرضروری بتوانیم در آینده نزدیک باز هم به شرایط عادی بازگردیم.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19201

به "خبرنگاران فرماندار قزوین: جاده سلامت تا ساعت 21 امروز مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار قزوین: جاده سلامت تا ساعت 21 امروز مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید