خبرنگاران فرماندار: هشترودی ها 3 برابر استاندارد کشوری آب مصرف می کنند

به گزارش مجله آزمون اول، مراغه - خبرنگاران - فرماندار هشترود با بیان اینکه مردم این شهرستان 3 برابر استاندارد کشوری و 5 برابر استاندارد دنیا آب مصرف می کنند، بر رعایت الگوی مصرف تاکید کرد.

خبرنگاران فرماندار: هشترودی ها 3 برابر استاندارد کشوری آب مصرف می کنند

امین امینیان روز سه شنبه در کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان خانواده افزود: تصفیه خانه آب شرب شهر هشترود هر روز 150 تا 205 لیتر در ثانیه آب سالم پمپاژ می کند و به مصارف شهری برای هر فرد 589 لیتر آب می دهد .

وی از برخورد با افرادی که با آب شرب باغات خود را آبیاری می کنند خبر داد .

امینیان در ادامه با اشاه به کاهش وقایع حیاتی در شهرستان هشترود گفت: میزان ازدواج 15 درصد، طلاق 11.5درصد و میزان زاد و ولد 17.5 درصد در 3 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

فرماندار هشترود از تشکیل 7 صندوق خرد روستایی زنان در روستاهای شهرستان خبرداد و گفت: 9 صندوق هم در صورت تامین اعتبار در حال تشکیل است.

وی گفت: تا یک ماه آینده خانه مهارت با اهداف آشنایی سبک زندگی خانواده ، هنر آموزی ، توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، فضای مجازی و آشپزی در هشترود احداث خواهد شد و خانه نوجوان با آموزش مهارت های زندگی با رویکرد تقویت خودباوری و عزت نفس در تحقق راهبردها، اهداف و سیاست های فرهنگی اجتماعی نیز تا پایان امسال احداث و ایجاد خواهد شد.

وی از پرداخت 12 میلیارد ریال وام کم بهره خوداشتغالزایی به زنان سرپرست خانوار در یک سال گذشته توسط بهزیستی هشترود برای رشته های دامداری , کشاورزی , قالیبافی , زنبورداری , آرایشگری, خیاطی و گلدوزی خبرداد و گفت: برای 40 نفر هم بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده است.

سرانه مصرف آب در کشورمان 150 لیتر است که به دلیل شیوع کرونا افزایش یافته است.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13666

به "خبرنگاران فرماندار: هشترودی ها 3 برابر استاندارد کشوری آب مصرف می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: هشترودی ها 3 برابر استاندارد کشوری آب مصرف می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید