خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اولین فرصت تخلیه شوند

به گزارش مجله آزمون اول، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: دانشجویانی که بایستی خوابگاه ها را تخلیه کنند، در اسرع وقت نسبت به انجام این کار اهتمام ورزند.

خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اولین فرصت تخلیه شوند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، غلامعباس نکونام، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص شرایط ماندن در خوابگاه ها در فرصت باقی مانده تا تعطیلات عید و همچنین خوابگاه هایی را که برای دانشجویان جهت ماندن درنظر گرفته شده گفت: دانشجویانی که بایستی خوابگاه ها را تخلیه کنند، در اسرع وقت نسبت به انجام این کار اهتمام ورزند.

نکونام در پاسخ به این سوال که برای دانشجویانی که در مدت زمان باقی مانده تا تعطیلات عید مجبور به ماندن هستند چه خوابگاه هایی برای اسکان تدارک دیده شده است گفت: خوابگاه حیدری مقدم برای پسران و خوابگاه های 22 بهمن و ام ابی ها برای دختران از سوی اداره امور خوابگاه ها جهت اسکان درنظر گرفته شده است. درحال حاضر خوابگاهی همچون سجاد کاملا تخلیه و بسته شده و خوابگاه طه هم تا امروز بسته خواهد شد و دانشجویانی که در این خوابگاه اقامت دارند باید تا امروز آنجا را تخلیه کنند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه هنوز افرادی در خوابگاه گلستان اقامت دارند اعلام کرد: محل اسکان برای پسران خوابگاه حیدری مقدم درنظر گرفته شده است؛ اما هنوز دانشجویانی در خوابگاه گلستان مانده اند که از این دانشجویان می خواهیم که این خوابگاه را هرچه زودتر تخلیه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که کدام دانشجویانی می توانند در فرصت باقی مانده در خوابگاه ها بمانند، ابراز کرد: دانشجویان کارورز، اینترن، رزیدنت و تحصیلات تکمیلی مجاز به ماندن در خوابگاه ها هستند و اداره امور خوابگاه ها به تعدادی از دانشجویانی که به دلایل اضطراری (مثل داشتن شغل در کرمان یا کسانی که ویروس کرونا در شهر مقصدشان شیوع گسترده داشته) قادر به رفتن نیستند هم این اجازه را داده که در خوابگاه ها سکونت داشته باشند. از باقی دانشجویان عزیز خواهشمندیم در اسرع وقت نسبت به ترک خوابگاه ها اقدام کرده و ما را جهت مبارزه با ویروس کرونا هرچه بیشتر یاری کنند.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 7694

به "خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اولین فرصت تخلیه شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اولین فرصت تخلیه شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید