دادگاه پنسیلوانیا 5 شکایت ترامپ درباره تخلفات انتخاباتی را رد کرد

به گزارش مجله آزمون اول، تهران (پانا) - دادگاهی در شهر فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا پنج شکایت حقوقی تیم انتخاباتی ترامپ و جمهوری خواستار مبنی بر تخلف در آرای صندوق های پستی انتخابات 2020 آمریکا را رد کرد.

دادگاه پنسیلوانیا 5 شکایت ترامپ درباره تخلفات انتخاباتی را رد کرد

به گزارش فارس، دادگاهی در شهر فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا روز گذشته (آدینه) به وقت محلی پنج شکایت حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ و جمهوری خواستار را که در آن مدعی بی نظمی و تخلف در آراء صندوق های پستی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا شده بودند، رد کرد.

پایگاه اطلاع رسانی هیل گزارش کرد، تیم ترامپ و جمهوری خواستار در دادخواست های جداگانه ای، بیش از هشت هزار و 300 رأی در فیلادلفیا را به چالش کشیده و مدعی شده بودند از آنجایی که رأی دهندگان نام خود را در زیر امضا یا آدرس خود را روی پاکت رأی های پستی درج نکرده بودند، آراء فاقد ارزش قانونی است که دادگاه تمامی این دادخواست ها را رد کرد.

دادگاه در شرح رد درخواست تیم ترامپ تأکید کرد که شورای انتخابات فیلادلفیا، رأی دهندگان را به درج نام یا آدرس بر روی برگه آراء پستی ملزم نکرده بود زیرا اطلاعات آنها از قبل بر روی پاکت درج شده بود و تأکید کرد که تمامی آرائی که به موقع دریافت شده، شمارش خواهد شد.

دادگاه فیلادلفیا تأکید کرد که ستاد انتخاباتی ترامپ ادعا نمی کند که تقلب اجرا شده است و اینکه شواهدی در مورد تقلب وجود دارد یا اینکه رأی دهندگان برگه های رأی را پرنکرده باشند و همچنین به نظر می رسد که خواستار، مدعی تقلب یا بی نظمی در جمع آوری یا شمارش آراء نیستند.

شکست تیم ترامپ در ایالت پنسیلوانیا بعد از بی نتیجه ماندن شکایات حقوقی آنها در چندین ایالت سرنوشست ساز صورت می گیرد به طوریکه پیش از این نیز مقام های ایالت میشیگان و ویسکانسین با رد ادعاهای ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات تأکید کردند که هیچ شواهدی برای تأیید این ادعاها ارائه نشده است.

مقام های ارشد وزارت امنیت داخلی آمریکا هفته گذشته در بیانیه مشترکی تأکید کردند که انتخابات ریاست جمهوری 2020، امن ترین و ایمن ترین انتخابات در تاریخ آمریکا به حساب می آید. از طرف دیگر، پیش از این کتی بوکوار از مقامات ایالت پنسیلوانیا گفت که حاشیه رجحان جو بایدن نامزد حزب دموکرات در این ایالت به اندازه ای است که نیازی به بازشماری آرا وجود ندارد.

براساس قوانین ایالت پنسیلوانیا، بازشماری آرا در این ایالت در حالتی صورت می گیرد که اختلاف آرا میان نامزدها کمتر از نیم درصد باشد. این در حالی است که آمار نشان می دهد بایدن 59 هزار رای بیش از ترامپ در این ایالت بدست آورده که بیش از 0.8 درصد آرا می گردد. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (13 آبان) برگزار گردید.طبق قوانین آمریکا هر یک از نامزدهای انتخاباتی که بتواند 270 رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می آورد. براساس برآورد رسانه ها، بایدن306 رأی الکترال و ترامپ232 رأی الکترال به دست آورده است.

علیرغم آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا صراحتاً شکست در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در مقابل رقیب دموکرات خود جو بایدن را نپذیرفته است، بامداد امروز (شنبه) به وقت تهران در اولین کنفرانس خبری خود از زمان شروع انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 (13 آبان) تا به امروز به نوعی اعتراف کرد که رئیس جمهور بعدی آمریکا نخواهد بود.

وی در این کنفرانس خبری درباره زمامدار بعدی کاخ سفید گفت: زمان به ما خواهد گفت که چه دولتی بر سر کار خواهد آمد و چه اتفاقی در آینده می افتد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 18417

به "دادگاه پنسیلوانیا 5 شکایت ترامپ درباره تخلفات انتخاباتی را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه پنسیلوانیا 5 شکایت ترامپ درباره تخلفات انتخاباتی را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید