درخواست ستاره کشتی ایران در صفحه رسمی اتحادیه جهانی

به گزارش مجله آزمون اول، شانس اول مدال طلای کشتی فرنگی ایران در بازی های المپیک از گوش شکسته های سراسر جهان خواست که با رعایت پروتکل های بهداشتی به برگزاری جام جهانی بلگراد یاری نمایند.

درخواست ستاره کشتی ایران در صفحه رسمی اتحادیه جهانی

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه دنیای کشتی بعد از آنکه خبر از عدم برگزاری مسابقات دنیای 2020 در صربستان داد، در ادامه گفت که قصد برگزاری پیکارهای جام دنیای انفرادی را در همان تاریخ (22 تا 30 آذر ماه) در بلگراد دارد و از فدراسیون های ملی خواست برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی نمایند.

درحالیکه شواهد باز هم نشان از عدم امکان برگزاری مسابقات کشتی دارد، اتحادیه دنیای کشتی در صفحه رسمی اش در اینستاگرام امروز صحبت های محمدعلی گرایی قهرمان ایرانی را پوشش داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

او که لقب شاهین را چندی پیش به خود اختصاص داده، با این عنوان در اینستاگرام معرفی شده و می گوید: از کشتی گیران عزیز می خواهم که تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند تا ان شاءالله بتوانیم دوباره در مسابقات صربستان دور هم جمع شویم.

نکته جالب اینکه نام ستاره کشتی فرنگی ایران که شانس اول مدال طلای تیم ملی در بازی های المپیک محسوب می گردد، پیش از این در بین کشتی گیران منتخب محمد بنا برای حضور در جام دنیای صربستان نبوده است.

بنا، حسین نوری و محمدهادی ساروی را برای اعزام به این رقابت ها انتخاب نموده بود.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19109

به "درخواست ستاره کشتی ایران در صفحه رسمی اتحادیه جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ستاره کشتی ایران در صفحه رسمی اتحادیه جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید