دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی دختران ایلامی

به گزارش مجله آزمون اول، رییس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی دختران ایلامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اطلاع داد.

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی دختران ایلامی

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ علی جمالی با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه شهروندان و برابر رصد های کارشناسان این پلیس معین شد صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی دختران و کاربران اقدام به هتک حیثیت آنان می نماید.

وی اضافه کرد: پس از جمع آوری مستندات لازم و تحقیقات اولیه از شکات، پرونده ای در اداره پلیس تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا نهاده شد.

سرهنگ جمالی یادآور شد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان سایبری، متهم مورد شناسایی نهاده شد و طی هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.

وی اضافه کرد: این مجرم اینترنتی ضمن اعتراف به جرم ارتکابی اش، انگیزه خود را جذب مخاطب و افزایش تعداد بازدیدنمایندگان مطرح کرد.

رئیس پلیس فتا ایلام به شهروندان توصیه کرد: از انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی و خانوادگی خود در فضای مجازی خودداری نمایند و نکات امنیتی حریم خصوصی خود را رعایت نمایند.

سرهنگ جمالی با اشاره به برخورد پلیس فتا با جرایم در فضای مجازی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه در فضای مجازی، موضوع را به وسیله سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 18943

به "دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی دختران ایلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی دختران ایلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید