رئال مادرید 2022: پروژه رویایی با حضور هالند و امباپه در برنابئو جدید

به گزارش مجله آزمون اول، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید برای سال 2022 پروژه فوق العاده ای را در نظر دارد.

رئال مادرید 2022: پروژه رویایی با حضور هالند و امباپه در برنابئو جدید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فلورنتینو پرز در سال 2022 برنامه های بزرگی برای رئال مادرید دارد. رئیس باشگاه هنوز هم خستگی ناپذیر کار می نماید تا حتی بیشتر به تاریخ باورنکردنی باشگاه این بیفزاید و او می خواهد در 2022 - که دوران مدیریت او به 20 سال می رسد - تیمی همانند دوران کهکشانی ها در اولین دوره مدیریتش خواهد ساخت.

خاطرات لوئیز فیگو، زین الدین زیدان، رونالدو و دیوید بکهام در یک تیم هنوز هم تعجب آور هستند، همانطور که ایده اول برای نسل دوم در یک دهه پیش با کریستیانو رونالدو، کاکا، کریم بنزما و ژابی آلونسو ساخته شده است. آن دسته دوم پایه و اساس تیمی را رقم زد که چند سال بعد توانست در سال های بعد از 5 دوره حضور در لیگ قهرمانان 4 مرتبه قهرمانی را دست آورد، از جمله سه قهرمانی پیاپی بی سابقه با زین الدین زیدان.

عزیمت کریستیانو به طور طبیعی یک دوره گذار را برانگیخت، اما پس از بعضی آزمون و خطاها که با یولن لوپتگی و سانتیاگو سولاری در رأس آن انجام شد، زیدان دوباره به عرشه کشتی در استادیو سانتیاگو برنابئو بازگشت. حالا رئال مادرید سال 2022 را به عنوان یک سال به یاد ماندنی دیگر می داند و یکی از آنهایی خواهد بود که تیم فوق العاده دیگری را برای خود ایجاد می نمایند.

کیلیان امباپه برای رئال مادرید هدف اصلی این پروژه است و از نظر پرز صندلی الماس روی تاج این باشگاه را خواهد داشت.

خرید استراتژیک

قرارداد ستاره جوان فرانسوی در پاری سن ژرمن قرار است در ژوئن 2022 منقضی گردد، به این معنی که او می تواند به طور رایگان و به عنوان بازیکن آزاد به رئال منتقل گردد یا شاید ترجیحا و دقیقاً مثل ورود ادن هازارد از چلسی، یک سال زودتر اما با قراردادی با قیمت پایین تر به رئال ملحق گردد. رئال مادرید هر وقت ممکن باشد سعی خواهد نمود که امباپه را جذب کند. اگر او در سال آینده پیشنهاد تمدید قرارداد پاری سن ژرمن را نپذیرد و در پارک دپرنس ماندنی نباشد آن موقع رئال مادرید فاز جدید مذاکرات را شروع خواهد نمود تا آنها بپذیرند به جای جدایی رایگان، در سال آخر قرارداد امباپه با یک قرارداد برای باشگاه سودآوری داشته باشند.

با ساخت برنابئو جدید، لوس بلانکوس میخواهد یکی از ورزشگاه های باورنکردنی اروپا را داشته باشد و فلورنتینو علاقه دارد تیمی در زمین داشته باشد که شایسته چنین ورزشگاهی باشد. آنچه که شاید در خصوص ورزشگاه جدید چشمگیر ترین باشد این است که به جای بازسازی از ابتدا، یک پیشرفت در ساختار فعلی خواهد بود. اجرای پیروز چنین طرحی جاه طلبانه امری است که رئیس باشگاه می خواهد با ارائه مربیان خود بهترین بازیکنان در بازار را به خدمت بگیرد.

ارلینگ هالند

ارلینگ هالند نام دیگر در لیست آرزوهای پرز و طرفداران باشگاه رئال مادرید است. مهاجم نروژی در این فصل درخشید و رشد او از زمان پیوستن به بوروسیا دورتموند در پنجره جابجایی ژانویه سرعت گرفت. با در دست داشتن امباپه و هالند در خط حمله، مارتین اودگارد در خط میانی و جوان شدن خط میانی با حضور رینیر، وینیسیوس جونیور و رودریگو، مادرید می تواند تیمی غیرقابل انعطاف داشته باشد.

اعتماد به وینیسیوس

این باشگاه علیرغم انتقاداتی که به این ستاره جوان با توجه به عدم پیروزیتش در گلزنی با آن روبرو است، امیدهای زیادی به وینیسیوس دارد. او به اندازه کافی کارش را خوب انجام داده است تا رئال مادرید را متقاعد کند که او بازیکنی است که می تواند به توپ طلا برسد و تا سال 2022 انتظار دارند که او یکی از بهترین های دنیا باشد. پیش بینی نهایی شدن اهداف رئال مادرید سخت است اما به نظر می رسد که هالند پیش از امباپه جذب گردد. پس از هالند باید شرایط ستاره فرانسوی معین گردد اما این کاملا واضح است که تا سال 2022 همه او را در سانتیاگو می خواهند.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10668

به "رئال مادرید 2022: پروژه رویایی با حضور هالند و امباپه در برنابئو جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید 2022: پروژه رویایی با حضور هالند و امباپه در برنابئو جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید