سرخابی ها، پایتخت را صاحب تیم فوتسال می نمایند؟

به گزارش مجله آزمون اول، برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال حضور یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال در این رقابت ها زیاد است.

سرخابی ها، پایتخت را صاحب تیم فوتسال می نمایند؟

به گزارش خبرنگاران، در سال های اخیر کوشش های زیادی برای بازگرداندن دو تیم پرسپولیس و استقلال به فوتسال شده است. این دو تیم در سنوات گذشته در این رشته تیمداری می کردند اما با توجه به مسائلی که سد راه این دو تیم بود از جمله ماجرای تبانی اتفاق افتاده در سال 90 قید تیمداری در فوتسال را زدند.

البته اوضاع و احوال اقتصادی این دو تیم هم هیچ گاه خوب نبوده و شاید خیلی ها آرزو کردند کاش پرسپولیس و استقلال با این همه بدهی و مسائل اقتصادی وارد لیگ فوتسال نمی شدند با این حال در سال های اخیر مدیران فوتبالی یکی از راه های جذب اسپانسر و پخش تلویزیونی را وارد کردن تیم های محبوب فوتبال و فوتسال عنوان می کردند. در این مدت کوشش های زیادی برای متقاعد کردن مدیران این دو باشگاه برای تیمداری در فوتسال صورت گرفت اما تغییرات زیاد روی جایگاه مدیریتی این دو باشگاه عملاً مذاکرات را ناتمام می گذاشت. از سوی دیگر پس از انحلال تیم فوتسال تاسیسات دریایی عملاً پایتخت از داشتن یک تیم فوتسال محروم بوده و حتی یک تیم معمولی نیز برای شرکت در مسابقات نداشته است و این یک زنگ خطر برای فوتسال تهران با این همه استعداد و نیروی انسانی است.

در همین زمینه شنیده می گردد یک اسپانسر اقتصادی قوی حاضر شده فوتسال تهران را بار دیگر صاحب سهمیه در لیگ برتر کند به شرط اینکه یکی از دو تیم پرسپولیس و استقلال به تیمداری در فوتسال رضایت دهند. بر اساس شنیده ها این فرد با شرط اینکه نام تیمش یکی از دو تیم پرسپولیس و استقلال و زیر نظر این دو باشگاه باشد حاضر به هزینه کردن شده است یعنی یکی از این دو باشگاه تنها اجازه دهند نام تیم پرسپولیس و استقلال بوده و از بابت هزینه هیچ نگرانی نداشته باشد. با توجه به اینکه مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هنوز ثبات پیدا نکرده این فرد منتظر است تا شرایط مدیریت این دو باشگاه روشن شده و به وسیله چهره های شاخصی چون وحید شمسایی این دو باشگاه برای حضور در لیگ برتر فوتسال متقاعد کند و شاید شاهد حضور یکی از این دو تیم محبوب پایتخت پس از سال ها در لیگ برتر فوتسال باشیم.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10711

به "سرخابی ها، پایتخت را صاحب تیم فوتسال می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرخابی ها، پایتخت را صاحب تیم فوتسال می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید