سرمربی آتالانتا درباره خرید های جدیدش ریسک نمی کند

به گزارش مجله آزمون اول، جیان پیرو گاسپرینی نمی خواهد با وجود آماده بودن خرید جدیدشان کریستین رومرو، به او یا هر خرید جدید دیگری مقابل لاتزیو به طور کامل بازی بدهد.

سرمربی آتالانتا درباره خرید های جدیدش ریسک نمی کند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کریستین رومرو، یکی از جدیدترین بازیکنانی است که از یوونتوس به صورت قرضی به آتالانتا پیوسته، اما گاسپرینی دوست ندارد ریسک کند و به او در بازی امشب مقابل لاتزیو میدان دهد.

گاسپرینی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفته: رمرو آماده آغاز است، اما نمی دانم که او بازی خواهد کرد یا خیر. خیلی بابت قرار دادن یک بازیکن کاملا جدید در باری برای کسب امتیار مطمئن نیستم.

آتالانتا امسال خرید های دیگر، چون یوهان موخیکا از خیرونا و لمرز از آیندهوون را داشته است. این 2 بازیکن در بازی قبلی آتالانتا برای دقایقی وارد بازی شدند. گاسپرینی می گوید: موخیکا و لمرز به تازگی به تیم اضاقه شده اند و من فکر می کنم آن ها می توانند اندکی بازی کنند، اما هنوز به اندازه کافی آماده نیستند تا از ابتدا به میان بروند.

گاسپرینی پدرباره کریستیانو پیچینی که از والنسیا به آتالانتا برگشته و یک سال است به دلیل مصدومیت بازی نکرده هم گفت: بیشترین نگرانی را بابت او دارم. او در 3 یا 4 هفته اخیر تمرینات متفاوتی را پشت سر گذاشته. باید ببینیم او به زودی به ما کمک می کند یا ما را در شرایط سختی قرار می دهد. میرونچوک؟ او هم در حال ریکاوری پس از تعطیلات است. پسینا و گولینی هم نیاز به زمان بیشتری دارند.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 16385

به "سرمربی آتالانتا درباره خرید های جدیدش ریسک نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی آتالانتا درباره خرید های جدیدش ریسک نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید