لیگ بسکتبال آمریکا با تماشاچیان مجازی برگزار می شود

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا (ان بی ای) در 30 جولای سال جاری میلادی فصل جدید بازی های خود را آغاز می کند. با توجه به شیوع ویروس کرونا این اتحادیه تصمیم دارد با کمک اپلیکیشنمایکروسافت تیمز و قابلیت ویدئو کنفرانس آن، فضای یک ورزشگاه مملو از جمعیت را بدون حضور فیزیکی تماشاچیان بازسازی کند.

لیگ بسکتبال آمریکا با تماشاچیان مجازی برگزار می شود

این پروژه بخشی از همکاری ادامه دار ان بی ای با مایکروسافت است. ان بی ای تصمیم دارد با استفاده از ویژگی پلتفرم مایکروسافت تیمز به نام Together Mode به طور دقیق حضور 320 تماشاچی مجازی را در جایگاه مخصوص تماشاچیان فراهم کند.

این تماشاچیان مجازی در حقیقت افرادی هستند که در نرم افزار مایکروسافت تیمز وارد می شوند و بازی را از دستگاه های خود تماشا می کنند.

این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی بخشی از صورت و شانه های فرد را در فضای دیجیتال در کنار افراد دیگر قرار می دهد.

برای این منظور ان بی ای نمایشگرهای ال ای دی با ارتفاع 17 فوت در اطراف زمین بازی نصب می کند. این نمایشگرها به بازیکنان اجازه می دهند صدا و تصویر افرادی را ببینند که از طریق نرم افزار تیمز مسابقه بسکتبال را تماشا می کنند.

از سوی دیگر تماشاچیان نیز پخش زنده بازی را به طور مستقیم از اپلیکیشن این نرم افزار رصد می کنند.

البته ان بی ای تنها لیگ ورزشی نیست که از اپلیکیشن ویدئو کنفرانس برای بازسازی یک ورزشگاه با تماشاچیان در بحبوحه شیوع کووید 19 استفاده می کند. این موضوع در چند کشور دیگر نیز تجربه شده است.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14208

به "لیگ بسکتبال آمریکا با تماشاچیان مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ بسکتبال آمریکا با تماشاچیان مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید