مصاحبه، البخیتی: موشک ها با دقت بالا به اهداف در عمق عربستان اصابت کردند، نقاط مهمتری را هدف قرار می دهیم

به گزارش مجله آزمون اول، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن به عربستان سعودی درباره تداوم تجاوز به خاک یمن هشدار داد و خطاب به متجاوزان گفت: اگر جنگ را متوقف نکنید در آینده اهداف مهمتر و حساس تری را نشانه خواهیم رفت.

مصاحبه، البخیتی: موشک ها با دقت بالا به اهداف در عمق عربستان اصابت کردند، نقاط مهمتری را هدف قرار می دهیم

محمد البخیتی عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با خبرنگار گروه بین الملل خبرنگاران با اشاره به عملیات پهپادی و موشکی شب گذشته علیه چندین هدف نظامی در ریاض گفت: عملیات شب گذشته در چهارچوب حق مشروع دفاع از خود انجام شده است و تا زمانی که عربستان دست از محاصره و جنگ با یمن برندارد این حملات ادامه خواهند داشت.

وی در مورد زمان بندی این عملیات اضافه نمود: این حملات در حالی انجام شده که سعودی ها به اقدامات تجاوزکارانه خود در جبهه های نبرد و همچنین علیه غیرنظامیان شدت زیادی بخشیده و محاصره مردم یمن را نیز شدید تر نموده اند. دشمن مانع ورود سوخت به یمن می گردد که این مسئله باعث به وجود آمدن مسائل زیادی برای شهفرایندان یمنی شده است. کارگرها و کشاورزان و صاحبان صنایع و پروژه های مختلف و حتی بچه هایی که نیازمند رسیدگی پزشکی با دستگاه های مختلف هستند به واسطه منع ورود سوخت آسیب زیادی دیده اند.

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در مورد پیغام این عملیات عظیم گفت: پیغام این حملات روشن است، به محاصره یمن و جنگ سرانجام دهید تا ما نیز عملیات خود را متوقف کنیم. همان طور که می دانید و آنها نیز می داننداگر جنگ را متوقف ننمایند باید ضربات ما را که فرایند آنها نیز افزایشی خواهد بود تحمل نمایند، در آینده اهداف مهمتر و حساس تری را نشانه خواهیم رفت.

محمد البخیتی در مورد اهدافی که شب گذشته مورد حمله قرار گرفتند خاطرنشان کرد: در این عملیات وزارت دفاع و پایگاه نظامی ملک سلمان و ساختمان استخبارات عربستان و چند هدف دیگر موشک باران شده اند.

وی ادعای سعودی درباره حمله به اهداف غیرنظامی را بی اساس خواند و تأکید کرد: تمام این اهداف نظامی بودند و ادعای حمله به مراکز غیرنظامی که از سوی سعودی ها مطرح می گردد صحت ندارد.

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله درباره اصابت موشک ها به اهداف مورد نظر نیز گفت: بر اساس اطلاعاتی که داریم موشک ها و پهپاد ها با دقت بالایی به اهداف خود اصابت نموده اند و با توجه به حضور تعداد زیاد نیروهای نظامی در این مناطق به نظر می رسد که دشمن متحمل تلفات زیادی شده باشد. همچنین صدای انفجارهای پی درپی و ستون های دودی که بر فراز اهداف مورد نظر مشاهده شدند نشان دهنده اصابت دقیق موشک ها و پهپادها به اهدافشان است.

+

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13183

به "مصاحبه، البخیتی: موشک ها با دقت بالا به اهداف در عمق عربستان اصابت کردند، نقاط مهمتری را هدف قرار می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه، البخیتی: موشک ها با دقت بالا به اهداف در عمق عربستان اصابت کردند، نقاط مهمتری را هدف قرار می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید