مقاله: معرفی انواع کفپوش صنعتی

به گزارش مجله آزمون اول، کفپوش اپوکسی کفپوشی است که مقاومت مکانیکی بالا، مقاومت سایشی بالا، مقاومت شیمیایی عالی در برابر مواد قلیایی، اسیدها، روغن ها و چربی ها دارد. این کفپوش با قابلیت ایجاد سطحی صاف و صیقلی، به طور وسیع در سالن های تولیدی مراکز صنعتی، نیروگاهی، شیمیایی، بیمارستانی و فرودگاهی استفاده می گردد.

مقاله: معرفی انواع کفپوش صنعتی

کفپوش PVC امروزه انتخاب بسیاری از سازنده ها و طراحان دکوراسیون است. این کفپوش در مکان های پر رفت و آمد همانند ساختمان های تجاری و اداری استفاده می گردد. پی وی سی مقاومت زیادی در برابر خراش، پارگی، شکستگی و ضربه دارد. البته به یاد داشته باشید که پی وی سی در زمان سوختن یا ذوب شدن بخارهای سمی از خود بیرون می دهد.

کفپوش اپوکسی مزایای بسیار زیادی دارد. این کفپوش لایه ای یک دست به شما می دهد که به لایه زیرین هیچ آسیبی نمی زند. در عین حال با ایجاد لایه ای یک دست، آب به هیچ عنوان به داخل آن نفوذ نمی کند و نظافت آن آسان است. این کفپوش انتخابی بسیار عالی برای بازسازی مراکز بهداشتی و بازسازی فروشگاه ها است.

کفپوش بتنی لایه ای از جنس بتن به ضخامت 65 میلی متر است که مقاومت بسیار بالایی دارد. کفپوش بتنی در برابر فشار و سایش مقاوم است. این کفپوش از ترکیب سیمان سیاه و سفید با آب و مواد روان کننده فراوری می گردد. ایران یکی از فراوریکننده های اصلی سیمان در خاورمیانه است و به همین خاطر پوشش بتنی گزینه ای ارزان و کم هزینه برای پوشش کف ساختمان است. به علت مقاومت بسیار بالای بتن در برابر ضربه و فشار، کفپوش بتنی انتخابی عالی برای سوله ها، فرودگاه ها و انبار های پر رفت و آمد است.

منبع مقاله: معرفی انواع کفپوش صنعتی

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14036

به "مقاله: معرفی انواع کفپوش صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: معرفی انواع کفپوش صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید