نجباء: رفتار آمریکا مانند گروه های مافیایی و راهزنان است

به گزارش مجله آزمون اول، سخنگوی جنبش نجباء عراق در واکنش به مزاحمت دو جنگنده آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران، چنین رفتاری را دارای ماهیت مافیایی و راهزنی دانست.

نجباء: رفتار آمریکا مانند گروه های مافیایی و راهزنان است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نصر الشمری سخنگو و معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در صفحه توئیتر خود مزاحمت جنگنده آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران را موجب افشا شدن چهره حقیقی آمریکا دانست.

وی ضمن محکوم کردن این اقدام جنگنده های آمریکایی، نوشت: هر روز بیشتر به دنیا ثابت می شود که آمریکا با منطق گروه های مافیایی و راهزنان عمل می کند و نه با منطق دولت و قانون.

سخنگوی جنبش نجباء افزود: می توان گفت که تعرض به هواپیمای ایرانی، زشتی چهره حقیقی آمریکا را بیشتر برملا کرد؛ چهره ای که برخی آن را می شناسند و برخی دیگر به دلیل خودکم بینی یا منافع شخصی، آن را نادیده می گیرند.

شامگاه پنجشنبه دو جنگنده آمریکایی برای پرواز 1152 خطوط هوایی ایران از مبدأ تهران به مقصد بیروت، در حریم هوایی سوریه مزاحمت ایجاد کردند. خلبان هواپیمای ایرانی نیز مجبور شد ارتفاع هواپیما را به صورت ناگهانی کاهش دهد که این مسئله باعث زخمی شدن شماری از سرنشینان این هواپیما شده است.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14254

به "نجباء: رفتار آمریکا مانند گروه های مافیایی و راهزنان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجباء: رفتار آمریکا مانند گروه های مافیایی و راهزنان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید