نشست غیرعلنی مجلس درباره بودجه 1400

به گزارش مجله آزمون اول، نشست غیرعلنی و غیر رسمی امروز مجلس (سه شنبه 8 دی ماه 99) برای آنالیز جزئیات لایحه بودجه سال 1400 دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد.

نشست غیرعلنی مجلس درباره بودجه 1400

احتمالا در این جلسه نمایندگان به بحث درباره تائید یا رد کلیات لایحه می پردازند. قرار است فردا سه شنبه کمیسیون تلفیق نظر نهایی خود را در این باره ارائه کند.

روز گذشته مرکز پژوهش های مجلس در گزارش تازه ای باز هم خواهان رد کلیات لایحه بودجه شد.

به همین دلیل روز گذشته نیز جلسه کمیسیون تلفیق برگزار گردید. محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه حضور داشت.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس درباره این جلسه گفت: مقرر شد تا دولت برای بودجه سال آینده لایحه اصلاحی بدهد.

او اضافه نمود: با توجه به تغییر ایجاد شده در بخش منابع درآمدی بودجه در ارتباط با تغییر سهم صندوق توسعه ملی بنا شد تا دولت تا فردا به مجلس لایحه اصلاحی برای بودجه را به مجلس ارائه کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار کرد: بر اساس تغییر ایجاد شده در بخش منابع درآمدی بودجه منابع این بخش به میزان (93 هزار میلیارد تومان) تغییر نموده است که طبق تصمیم متخذه در این جلسه بنا شد دولت تا فردا لایحه اصلاحی بدهد.

با وجود اینکه نمایندگان مجلس کلیات لایحه بودجه را زیر سوال برده اند و می گویند این لایحه کسری سنگینی دارد اما دولت می گوید لایحه بودجه 1400 عملیاتی است و درآمدهای آن محقق می گردد.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: فرارو
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20238

به "نشست غیرعلنی مجلس درباره بودجه 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست غیرعلنی مجلس درباره بودجه 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید