واکنش سخنگوی سازمان هواپیمایی به ادعای ورود کرونا توسط شرکت هواپیمایی ماهان

به گزارش مجله آزمون اول، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اتهام ورود ویروس کرونا توسط شرکت هواپیمایی ماهان و سازمان هواپیمایی کشوری در فضای مجازی را تکذیب کرد و گفت: این ادعا کارشناسی و منصفانه نیست.

واکنش سخنگوی سازمان هواپیمایی به ادعای ورود کرونا توسط شرکت هواپیمایی ماهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، رضا جعفرزاده درباره طرح مباحثی که شرکت های هواپیمایی از جمله ماهان و سازمان هواپیمایی را متهم ردیف اول ورود ویروس کرونا به کشور می دانند، اظهار کرد: در مواقع حساس و مهم چون موضوع ویروس کرونا نه سازمان هواپیمایی کشوری تصمیم گیر بلامنازع است و نه هیچ ایرلاینی اجازه پرواز پیدا می نماید.

وی اضافه نمود: علی رغم صدور اطلاعیه های متعدد در مورد تعلیق پروازها به چین و اینکه هیچ پرواز مسافری به آن کشور انجام نمی گردد بارها شاهد مسائلی چون ادامه پروازهای ماهان و اتهام ورود ویروس کرونا توسط این شرکت در فضای مجازی بوده ایم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: حال آنکه به روشنی گفته شده است، پس از جلسه راهکارهای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تصمیم در مورد تعلیق پروازها، تکالیفی بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری گذاشته شد که می توان به بازگرداندن دانشجویان و اتباع ایرانی و انجام چند پرواز باری اشاره نمود که با تصمیم مسئولان، نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با رعایت کلیه اقدامات پیشگیرانه براساس دستورالعمل و نظارت دقیق بهداشتی صورت گرفت.

جعفرزاده گفت: اینکه در تعبیر و تفسیرها و در برخی فضاهای رسانه ای اهمیت بازگرداندن دانشجویان و اتباع ایرانی به کلی نادیده گرفته می گردد، جای سوال دارد.

بنا بر اعلام سازمان هواپیمایی وی اضافه نمود: با اینکه اظهارنظرهای پزشکی در حیطه وزارت بهداشت و تصمیمات آن مجموعه است و همانطور که مکررا توصیه شده برای دوری از قضاوت های نادرست، اخبار و اطلاعات را از منابع مربوطه دنبال کنیم، ضروری است تاکید گردد هواپیمایی ماهان تا به امروز در چارچوب تصمیمات دولت و وزارت بهداشت و نهایتا سازمان هواپیمایی کشوری عمل نموده و نظارت های انجام شده نیز براساس دستورالعمل های مشخص شده بوده است.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6976

به "واکنش سخنگوی سازمان هواپیمایی به ادعای ورود کرونا توسط شرکت هواپیمایی ماهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سخنگوی سازمان هواپیمایی به ادعای ورود کرونا توسط شرکت هواپیمایی ماهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید