ویدیوی کار با گوشی گلکسی S21 پلاس 5G منتشر شد

به گزارش مجله آزمون اول، سامسونگ قرار است در تاریخ 25 دی ماه از گوشی های سری گلکسی S21 رونمایی کند. تا به امروز می توانیم بگوییم تقریبا تمام اطلاعات مربوط به این گوشی ها فاش شده اما در ادامه افشای اطلاعات، امروز ویدیویی از گوشی گلکسی S21 پلاس 5G منتشر شد.

ویدیوی کار با گوشی گلکسی S21 پلاس 5G منتشر شد

این ویدیوی چهار دقیقه ای از کار با گلکسی S21 پلاس در واقع اولین ویدیوی در دست از گوشی های این سری است که تا به امروز منتشر شده و مهم تر اینکه دقیقا با تمام آنچه که در رابطه با این گوشی ها شنیده بودیم همخوانی دارد. از محسوس ترین تغییرات این گوشی به نسبت نسل قبل هم باید به حاشیه های بسیار باریک آن اشاره کرد که در این ویدیو هم به خوبی مشخص است. همچنان شاهد استفاده از نمایشگر 6.7 اینچی و 120 هرتزی هستیم. اما از لحاظ سخت افزاری، تغییرات اجرا شده آن قدرها محسوس نیست. منتها به نظر می رسد حاشیه کم، تنها چیزی است که خودنمایی می کند.

طراحی گوشی هوشمند تمام صفحه یکی از اهدافی است که سازندگان گوشی های هوشمند از مدت ها قبل در سر داشته اند. سامسونگ و البته بسیاری از شرکت های دیگر تا به این لحظه پیروز شده بودند تا حدودی این امر را محقق سازند اما چند سالی است که پیشرفت در این زمینه ثابت بوده. امسال اما اوضاع کمی متفاوت شد و سری S21 را با حاشیه برابر در هر چهار طرف نمایشگر شاهد هستیم که بسیار در زیبایی آن تأثیر داشته و البته نقطه شروعی است برای سامسونگ تا بتواند به هدف یاد شده دست پیدا کند.

اما همان طور که از ویدیو پیداست، گلکسی S21 پلاس از ماژول دوربین نسبتا بزرگی برخوردار است. در این ماژول سه دوربین تعبیه شده که به نظر می رسد کاملا عملکرد مشابهی به نسبت S20 خواهد داشت. البته به لطف پردازش های نرم افزاری، تصاویر ثبت شده توسط این گوشی کیفیت بهتری خواهند داشت.

این طور که به نظر می رسد، گوشی که در ویدیوی بالا مشاهده کردیم، نسخه PVT (مخصوص تست) این محصول بوده و نهایی نیست. با این حال تفاوت خاصی بین این گوشی و آنچه که ادعا می شد شکل نهایی گلکسی S21 باشد دیده نشد. اما به هر حال این ویدیو تصویر خوبی از این محصول به ما نشان می دهد؛ از اینکه گلکسی S21 پلاس در مقابل رقبا چگونه به نظر می رسد.

  • گلکسی S21 با اسنپدراگون 888 و 8 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

شخصی که در این ویدیو به نمایش S21 پلاس پرداخته، دوربین آن را بررسی نکرد اما مدعی شد از عملکرد آن اصلا تحت تأثیر قرار نگرفت چرا که تصاویر بسیار اشباع شده هستند؛ یعنی رنگ ها بسیار شدیدتر از آنچه که در واقعیت هستند به نمایش در می آیند. البته بعد از عرضه گوشی و دریافت یک سری به روزرسانی نرم افزاری، مسائل ریز و درشت گوشی هم حل می شود که امیدواریم این مشکل هم یکی از آن ها باشد.

در نهایت می رسیم به تست گیک بنچی که از این دستگاه گرفته شد. تستی که S21 پلاس پیروز شد در آن امتیاز بسیار خوب 1115 و 3326 را به ترتیب در بخش های تک و چند هسته ای کسب کند که البته پیش تر هم شاهد آن بودیم. این تست اما مربوط به نسخه اسنپدراگون 888 این محصول است. هنوز نمی دانیم عملکرد این گوشی در دنیای واقعی با پردازنده خود سامسونگ یعنی اگزینوس 2100 چگونه خواهد بود.

سامسونگ در تاریخ 14 ژانویه (25 دی) از پرچم داران جدید خود، با قیمتی حدود 100-150 دلار کمتر از گوشی های سری S20 رونمایی کرده و احتمالا 15 روز بعد آن ها را راهی بازار خواهد کرد.

  • تیزر رسمی گوشی های سری گلکسی S21 سامسونگ لو رفت

منبع: PhoneArena

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19643

به "ویدیوی کار با گوشی گلکسی S21 پلاس 5G منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیوی کار با گوشی گلکسی S21 پلاس 5G منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید