پرسپولیس حداقل 4 بازیکن می خواهد، گل محمدی کاربلد و بی ادعاست

به گزارش مجله آزمون اول، محمد پنجعلی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان و کسب چهارمین قهرمانی متوالی سرخ ها در لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی انجام شد. معین بود که بدن بازیکنان خالی نموده است ولی آنها از جان خود مایه گذاشتند. جا دارد به عنوان یک پیشکسوت این قهرمانی را تبریک بگویم و از بازیکنان و اعضای کادر فنی تشکر کنم. آنها باعث سرافرازی ما شدند.

پرسپولیس حداقل 4 بازیکن می خواهد، گل محمدی کاربلد و بی ادعاست

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس، شرایط پرسپولیس یک مقدار به هم ریخت و همه ناراحت و نگران بودیم. به شخصه فکر نمی کردم پرسپولیس بازهم قهرمان گردد ولی خدا را شکر تیم جمع شد؛ بخصوص یحیی گل محمدی که بعد از کالدرون کار سختی داشت و تیم را جمع و جور کرد. اگر پرسپولیس قهرمان نمی شد تمام کاسه و کوزه ها را سر گل محمدی می شکستند. یحیی مربی کاربلد و بی ادعایی است که به دور از حاشیه کارش را انجام می دهد. مطمئناً در آینده چیزهای بیشتری هم از او می بینیم.

پنجعلی درباره دلایل تداوم موفقیت پرسپولیس و قهرمانی های متوالی یادآور شد: معتقدم بیشترین سهم را باید برای مردم و طرفداران قائل باشیم. بدون مردم نفس کشیدن هم سخت است! طرفداران در هر شرایطی از تیم حمایت کردند. خوشحالم که بعد از دو مربی خارجی، از یحیی گل محمدی هم حمایت خوبی شد. این واقعاً ارزشمند است.

وی در این ارتباط به علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق پرسپولیس هم اشاره نمود و اضافه کرد: نباید سهم بیرانوند را هم در کنار سایر بازیکنان نادیده گرفت. بیرانوند دروازه بان کاملی بود و زحمت زیادی کشید. جای او هم که بهترین دروازه بان آسیا است، در این قهرمانی خالی است.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال جدایی نفرات کلیدی این تیم از جمله بشار رسن، مهدی ترابی و علی علیپور در فصل بعد، اظهار داشت: این بستگی به کادر فنی دارد ولی فکر می کنم کمترین جابجایی در لیست تیم اتفاق بیافتد. ضمن اینکه پرسپولیس احتیاج دارد برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت گردد. سطح فوتبال ما با آسیا متفاوت است و باشگاه هم باید به گل محمدی یاری کند تا نفرات مدنظرش را بگیرد.

پنجعلی تاکید نمود: با فرض حفظ تمام نفرات اصلی، پرسپولیس 4 بازیکن جدید دیگر احتیاج دار بخصوص در پست دفاع چپ و هافبک. البته بازیکنانی که جذب می شوند باید سطحی فراتر از آسیا داشته باشند تا بتوانند به تیم یاری نمایند. اعتقادم بر این است که برای دروازه هم باید به فکر باشند و یک گلر خوب جذب گردد.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14104

به "پرسپولیس حداقل 4 بازیکن می خواهد، گل محمدی کاربلد و بی ادعاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس حداقل 4 بازیکن می خواهد، گل محمدی کاربلد و بی ادعاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید