کاخ سفید: واشنگتن از اقدامات چین ناراضی است

به گزارش مجله آزمون اول، کیلی مک انانی، سخنگوی جدید کاخ سفید در اولین کنفرانس خبری پس از روز 418 قول داد که هرگز به خبرنگاران دروغ نگوید و اضافه نمود واشنگتن از اقدامات چین ناراضی است.

کاخ سفید: واشنگتن از اقدامات چین ناراضی است

به گزارش ، کیلی مک انانی، سخنگوی جدید کاخ سفید در اولین کنفرانس خبری پس از 418 روز درباره اقدامات تنبیهی دولت آمریکا علیه چین گفت که واشنگتن از اقدامات چین ناراضی بوده، اما وی جلوتر از رئیس جمهور درباره اقداماتی که علیه چین اتخاذ خواهد شد، صحبت نخواهد کرد، اما این موضوع مخفیانه نیست که چین این اوضاع را به طور بدی مدیریت کرد.

وی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران که از وی پرسیده بود آیا قول می دهد که هرگز به خبرنگاران دروغ نگوید، که مک انانی پاسخ داد: من هرگز به شما دروغ نخواهم گفت و شما قول من را در این مورد خواهید داشت.

مک انانی در ادامه سخنانش گفت که اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره منشا ویروس کرونا با ارزیابی سازمان های اطلاعاتی همخوانی دارد و وی گزارش سازمان های اطلاعاتی را دیده که ممکن است ویروس کرونا در آزمایشگاه ووهان ایجاد شده باشد.

سخنگوی جدید کاخ سفید درباره ارتباط وی با دونالد ترامپ درباره اطلاع یافتن از نظرات وی گفت که ترامپ در دسترس ترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده به شمار می آید.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10807

به "کاخ سفید: واشنگتن از اقدامات چین ناراضی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید: واشنگتن از اقدامات چین ناراضی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید