کومان نام سوارس و ویدال را از فهرست بازیکنان بارسلونا خط زد

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا فهرست بازیکنان خود را برای اولین بازی محبت آمیز در اردوی پیش فصل اعلام نمود که در آن نام مهاجم اروگوئه ای و هافبک شیلیایی این تیم دیده نمی گردد.

کومان نام سوارس و ویدال را از فهرست بازیکنان بارسلونا خط زد

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا فهرست بازیکنان این تیم برای مصاف محبت آمیز با تیم دسته سومی خیمناستیک که اولین بازی محبت آمیز در اردوی پیش فصل آبی واناری ها است را بیان کرد که در این فهرست نام لوئیس سوارس دیده نمی گردد.

گفته می گردد که کومان پس از ورودش به بارسلونا در یک تماس 90 ثانیه ای به سوارس گفته که جایی در برنامه های او برای فصل آینده ندارد و باید به دنبال تیم جدید باشد. از این رو یوونتوس برای خرید این مهاجم اروگوئه ای دست به کار شده است، هر چند به تازگی اخباری مبنی بر تردید سوارس برای رفتن به تورین منتشر شده است. در این مدت سوارس صرفاً در تمرینات مربوط به آمادگی جسمانی تیم شرکت داشته و در تمرینات تاکتیکی حضور پیدا نکرده است. اکنون هم کومان نام او را در فهرست بازیکنانش برای اولین بازی محبت آمیز پیش فصل قرار نداده است و به این ترتیب او به صورت انفرادی تمریناتش را ادامه می دهد.

در همین حال نشریه مارکا نوشته است که سوارس با یوونتوس به توافق رسیده است اما انتقالش به این تیم مشروط به موفقیت وی برای کسب گذرنامه ایتالیایی است چرا که در حال حاضر بانوی پیر هیچ سهمیه ای برای استفاده از یک بازیکن غیراروپایی دیگر ندارد.

دیگر بازیکنی که کومان برای بازی محبت آمیز امشب تیمش مقابل خیمناستیک در فهرست قرار نداده آرتورو ویدال است. این هافبک شیلیایی در آستانه پیوستن به اینتر واقع شده است به زودی راهی ایتالیا می گردد.

رافینیا، موسی واگه و ماتئوس فرناندس به همراه دو بازیکن مصدوم تیم، مارک آندره تراشتگن و ساموئل اومتیتی دیگر نفراتی هستند که کومان در فهرست قرار ندادند.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 15895

به "کومان نام سوارس و ویدال را از فهرست بازیکنان بارسلونا خط زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان نام سوارس و ویدال را از فهرست بازیکنان بارسلونا خط زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید