110 میلیارد تومان علاوه بر پاداش آسیایی در جیب پرسپولیس

به گزارش مجله آزمون اول، جعفر سمیعی که به تازگی مدیرعامل پرسپولیس شده، به لحاظ اقتصادی دغدغه چندانی ندارد. پرونده برانکو بسته شده، حداقل 110 میلیارد تومان به علاوه پاداش صعود به فینال را در حساب باشگاه دارد و امیدهایش برای بالا بردن درآمد ها بسیار پررنگ است.

110 میلیارد تومان علاوه بر پاداش آسیایی در جیب پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کارگزار باشگاه پرسپولیس طبق قراردادی که دارد، در فصل بیستم هم مسئول اصلی درآمدزایی باشگاه است و وظیفه دارد حساب باشگاه را پر کند. آنها مدعی هستند تا به حال به تمامی وعده هایی که داده اند، عمل نموده اند و هیچ بدهی به باشگاه ندارند. با همین فرایند هم جلو می فرایند تا بتوانند پرسپولیس را حمایت مالی نمایند. حالا مدتی است قرارداد فصل بیستم به لحاظ زمانی، شروع شده و باشگاه در قرارداد جدید نیز پول بسیار خوبی از این طریق به دست می آورد زیرا قرار است کارگزار اسپانسر باشگاه از ابتدا تا انتهای فصل بیستم، 110 میلیارد تومان به عنوان کف قرارداد در نظر بگیرد و این رقم را پر کند. البته این کمترین رقمی است که به پرسپولیس می رسد. در واقع شرایط قرارداد به گونه ای است که کارگزار می تواند با همکاری باشگاه، این رقم را بالاتر ببرد و پرسپولیس را در فصل بیستم، خوشبخت کند. این فقط درآمد کارگزار اسپانسر است در حالی که باشگاه این توانایی را دارد که از راه های دیگر به خصوص جذب اسپانسرهای کوچک درآمدزایی کند. همچنین تا همین جای کار، دو میلیون و 800 هزار دلار از کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا بابت رسیدن به فینال طلب دارد که این رقم می تواند به بیش از 4 میلیون و 600 هزار دلار هم برسد آن هم در صورت قهرمانی در آسیا.

حالا که جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه شده، به لحاظ مالی دغدغه ای ندارد. پفراینده برانکو بسته شده، حداقل 110 میلیارد تومان به علاوه پاداش صعود به فینال را در حساب باشگاه دارد و امیدهایش برای بالا بردن درآمدها بسیار پررنگ است. او می تواند از ابزارهای دیگر به خصوص اعضای مالی حاضر در هیئت مدیره هم برای افزایش توان مالی یاری بگیرد و فصلی بی نظیر از نظر مالی بسازد. نباید فراموش کنید پفراینده سنگین برانکو بسته شده و کلی از طلبکاران باشگاه به خاطر طلب پرسپولیس در فیفا، تسویه حساب نموده اند. در جریان دریافت مجوز حرفه ای نیز، با اغلب طلبکاران داخلی تسویه حساب شده است. در پفراینده کالدرون، شانس برای اقساطی شدن طلب اندک باقی مانده این مربی، بسیار زیاد است و همچنین در پفراینده چند بازیکن دیگر مثل بودیمیر، شانس استیناف و شکسته شدن رأی وجود دارد.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17774

به "110 میلیارد تومان علاوه بر پاداش آسیایی در جیب پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "110 میلیارد تومان علاوه بر پاداش آسیایی در جیب پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید