19 خبرنگار برگزیده نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه شدند

به گزارش مجله آزمون اول، امیدعلی مسعودی، دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، درباره برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره کتاب و رسانه گفت: داوری نهایی آثار ارسالی به نوزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه انجام و برگزیدگان آن معین و 19 برگزیده و 36 شایسته تقدیر از سوی هیات داوران معین شده اند.

19 خبرنگار برگزیده نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه شدند

وی با بیان این مطلب که شنبه(6 دی ماه) داوری نهایی آثار انجام شد، اضافه نمود: به احتمال زیاد تا هفته آینده زمان دقیق برگزاری اختتامیه نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه نهایی خواهد شد؛ البته پیش تر آذر ماه زمان اختتامیه و محل برگزاری در سالن سازمان صدا و سیما و به میزبانی رادیو فرهنگ، معین شده بود؛ اما به دلیل ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا لغو، شد.

مسعودی بیان نمود: اگر پیروز به جلب نظر ستاد ملی مقابله با کرونا شویم، اختتامیه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد؛ در غیر این صورت، اختتامیه به بهمن ماه و همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب موکول می شود؛ البته تلاشمان بر زودتر برگزارشدن اختتامیه است.

نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه؛ دوره درخشش خبرنگاران استانی

به گفته وی، آثار ارسالی خبرنگاران استانی به ویژه در بخش دیداری و شنیداری در برخی از استان های محروم از جمله سیستان و بلوچستان، ایلام قابل توجه و چشم گیر بود. این موضوع نشان دهنده فعالیت دقیق و حرفه ای خبرنگاران استانی است. از نظر من، نوزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه، دوره درخشش خبرنگاران استانی است.

مسعودی با اشاره به تعداد داوران این دوره از جشنواره ادامه داد: با هدف بررسی دقیق آثار ارسالی،تعداد داوران، بیشتر از دوره قبل معین و برخی آثار با 4 و یا حتی 8 داور بررسی شد تا نتیجه دقیق تری حاصل شود.

دنیای با نشاط مدرسه: دنیای با نشاط مدرسه | وبسایت ملزومات تحصیلی دانش آموزان

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20204

به "19 خبرنگار برگزیده نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "19 خبرنگار برگزیده نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید